Naviva referentieHoe maken we onze doelgroep attent op Naviva. dat is een steeds terugkerende vraag, vooral omdat onze doelgroep heel vluchtig is.

Je bent in je leven één, twee misschien drie keer zwanger en hebt dan kraamzorg nodig. Voor Naviva is het cruciaal vooral bij de eerste zwangerschap goed bij de doelgroep bekend te raken. Kiest de zwangere bij de eerste zwangerschap voor Naviva, dan is er een goede kans dat zij bij een volgende zwangerschap opnieuw voor Naviva kiest. Een belangrijk kanaal daarbij is voor ons de verloskundige, maar de moderne consument laat zich niet meer alleen leiden door de adviezen van een verloskundige. Waar zijn de zwangeren dan te vinden? De Telefoongids lijkt voor onze doelgroep niet meer interessant, gedrukte media gaan vaak ongelezen in de prullenbak, nee, onze doelgroep is on-line. Maar hoe zorg je er dan voor dat je in de zoekmachines goed te vinden bent, bij voorkeur bovenaan.

Daarvoor is Naviva uiteindelijk bij B&S media terecht gekomen. Deze samenwerking heeft in korte tijd vruchten afgeworpen. De vindbaarheid van Naviva is nu zo goed dat we overal in ons werkgebied vrijwel bovenaan staan in de zoekmachines. Een mooi resultaat. De maandelijkse overzichten die B&S ons stuurt geven tot op detail inzicht vanuit welke gebieden mensen op het internet naar ons zoeken. Een prima handvat om bij te sturen waar dat nodig mocht zijn. Bovendien is onze ervaring dat de medewerkers van B&S snel schakelen en er voortdurend bovenop zitten om er voor te zorgen dat Naviva optimaal vindbaar is en blijft. De maandelijkse kosten daarvoor wegen ruimschoots op tegen de advertentietarieven in de gedrukte media. Naviva is dus uitermate tevreden over de werkwijze van B&S media.