Online marketing dashboard

In online marketing is álles meetbaar. In theorie beschik je daardoor over veel waardevolle data, maar in de praktijk ontbreekt het vaak aan tijd. Een online marketing dashboard biedt dan uitkomst! Zo heb je in één oogopslag alle belangrijke resultaten inzichtelijk.

Login dashboard

Ook gebruikmaken van ons online marketing dashboard? Informeer naar de mogelijkheden!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Met ons online marketing dashboard bepaal je in één oogopslag hoe jouw online campagnes presteren. Op ieder moment van de dag kun je op onze afgeschermde webomgeving inloggen met jouw persoonlijke gegevens om jouw campagneresultaten te bekijken. Dat betekent dat je niet langer op elk afzonderlijk platform hoeft in te loggen. Je hebt nu alle benodigde informatie onder één muisklik zitten!

De voordelen voor jou

  • Integratie met SEO, Google Ads en Google Analytics
  • Afgeschermde online omgeving
  • Real-time resultaten en actuele cijfers
  • Alle informatie in één helder overzicht

Waarom ons internet marketing dashboard gebruiken?

Meerdere databronnen

Meerdere databronnen

Met een online marketing dashboard kun je meerdere gegevens uit verschillende databronnen koppelen. Zo kun je informatie uit Google Ads, Google Analytics, Google Search Console of Facebook allemaal samenbrengen op één centrale plek.

Actuele informatie

Actuele informatie

Ook heb je op ieder moment van de dag direct beschikking tot actuele, real-time informatie. Ongeacht op welk apparaat je je bevindt en zonder constant in en uit te hoeven loggen op de verschillende marketingplatformen en softwareprogramma's.

Makkelijk te begrijpen

Makkelijk te begrijpen

Je belangrijkste KPI's zijn direct inzichtelijk in een helder overzicht. Dankzij duidelijke grafieken, overzichtelijke tabellen en tal van behulpzame visuele elementen heb je in no-time inzicht in al je data en kun je pijlsnel de juiste beslissingen voor je bedrijf nemen.

Koppel je belangrijkste marketing kanalen

Ons marketing dashboard combineert de data uit een groot aantal platformen. Zo zie je in één oogopslag de belangrijkste resultaten uit:

SEO

SEO

Bekijk de zoekwoordposities in Google en bepaal welke zoektermen een toppositie hebben behaald.

Google Ads

Google Ads

Krijg direct inzicht in de belangrijkste statistieken, zoals klikken, vertoningen, conversies en kosten per conversie.

Google Analytics

Google Analytics

Ontleed gegevens per kanaal om de meest waardevolle verkeersbronnen van jouw website te bepalen.

Search Console

Search Console

Monitor ieder zoekwoord dat vertoningen en klikken heeft gegenereerd en ontdek bruikbare trends in verkeer.

Online marketing dashboard

Krijg meer grip op je data

Meten is weten, wordt weleens gezegd. Wat ons betreft is dat maar voor een gedeelte waar. Meten is slechts het begin. Het daadwerkelijk weten komt pas bij het analyseren van de gegevens. En zo gemakkelijk is dat niet. Ga maar na: voor jouw online marketing maak jij gebruik van een heel scala aan tools. Je gebruikt Google Ads om te adverteren, je gebruikt Google Analytics voor het in kaart brengen van je websiteverkeer en je gaat in Google Search Console na welke organische zoekwoorden leiden tot klikken naar je website. Niet alleen heeft iedere tool zijn eigen leercurve; constant switchen tussen de rapportagefuncties van ieder platform kost ontzettend veel tijd.

Met een internet marketing dashboard heb je alle belangrijke KPI’s direct tot je beschikking. Je hoeft bovendien niet langer zelf je analyses uit te voeren. Overzichtelijke tabellen en duidelijke grafieken vertellen je direct hoe de vork in de steel zit. Bekijk direct welke resultaten jij hebt behaald!

Naar het dashboard

Internetmarketing Adviseurs

Ook gebruik maken van ons online marketing dashboard? Onze adviseurs helpen je graag verder!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.