Online marketing dashboard
In online marketing is álles meetbaar. In theorie beschik je daardoor over veel waardevolle data, maar in de praktijk ontbreekt het vaak aan tijd. Een online marketing dashboard biedt dan uitkomst! Zo heb je in één oogopslag alle belangrijke resultaten inzichtelijk.
Krijg volledig inzicht in jouw marketing resultaten. Probeer ons online marketing dashboard gratis!
Met ons online marketing dashboard bepaal je in één oogopslag hoe jouw online campagnes presteren. Op ieder moment van de dag kun je op onze afgeschermde webomgeving inloggen met jouw persoonlijke gegevens om jouw campagneresultaten te bekijken. Dat betekent dat je niet langer op elk afzonderlijk platform hoeft in te loggen. Je hebt nu alle benodigde informatie onder één muisklik zitten!
De voordelen voor jou
- Integratie met SEO, Google Ads en Google Analytics
- Afgeschermde online omgeving
- Real-time resultaten en actuele cijfers
- Alle informatie in één helder overzicht
Waarom ons internet marketing dashboard gebruiken?
Koppel je belangrijkste marketing kanalen
Ons marketing dashboard combineert de data uit een groot aantal platformen. Zo zie je in één oogopslag de belangrijkste resultaten uit:
SEO
Bekijk de zoekwoordposities in Google en bepaal welke zoektermen een toppositie hebben behaald.
Google Ads
Krijg direct inzicht in de belangrijkste statistieken, zoals klikken, vertoningen, conversies en kosten per conversie.
Google Analytics
Ontleed gegevens per kanaal om de meest waardevolle verkeersbronnen van jouw website te bepalen.
Search Console
Monitor ieder zoekwoord dat vertoningen en klikken heeft gegenereerd en ontdek bruikbare trends in verkeer.
Krijg meer grip op je data
Meten is weten, wordt weleens gezegd. Wat ons betreft is dat maar voor een gedeelte waar. Meten is slechts het begin. Het daadwerkelijk weten komt pas bij het analyseren van de gegevens. En zo gemakkelijk is dat niet. Ga maar na: voor jouw online marketing maak jij gebruik van een heel scala aan tools. Je gebruikt Google Ads om te adverteren, je gebruikt Google Analytics voor het in kaart brengen van je websiteverkeer en je gaat in Google Search Console na welke organische zoekwoorden leiden tot klikken naar je website. Niet alleen heeft iedere tool zijn eigen leercurve; constant switchen tussen de rapportagefuncties van ieder platform kost ontzettend veel tijd.
Met een internet marketing dashboard heb je alle belangrijke KPI’s direct tot je beschikking. Je hoeft bovendien niet langer zelf je analyses uit te voeren. Overzichtelijke tabellen en duidelijke grafieken vertellen je direct hoe de vork in de steel zit. Bekijk direct welke resultaten jij hebt behaald!