Internet Marketing Blog

B&S Media benoemd tot Microsoft Advertising Partner

KAMPEN - Ruim 115 miljoen keer per maand. Zo vaak maakt de Nederlandse consument gebruik van Bing: de zoekmachine van Microsoft. Voor ondernemers is dit een ideale plek om te adverteren. Dat vinden ze bij B&S Media Internetmarketing ook. Dankzij hun inzet en...

Lees meer

Gemiddelde advertentiepositie in Google is dood

Hij is niet meer. Jarenlang prijkte hij in het marketing-dashboard van iedere zichzelf respecterende SEA-medewerker. Maar vanaf 30 september is de statistiek ‘Gemiddelde positie’ met pensioen gestuurd. Hoewel de interpretatie van de statistiek door de jaren heen is...

Lees meer

Hoe branding en SEO samengaan

Marketing, reclame, adverteren, PR, branding, SEO, SEA: het is goed voorstelbaar dat je als ondernemer door de bomen het bos niet meer ziet. Want waar moet je nu precies op inzetten om je omzet te laten stijgen? Goed nieuws: veel van bovengenoemde begrippen hebben een...

Lees meer

5 tips om de CTR van organische resultaten te verhogen

Online marketeers hebben het er continu over: de click through rate. Ze kunnen er hele rapportages mee vullen. Maar wat houdt deze belangrijke term eigenlijk in en wat betekent dit precies voor jouw SEO-campagne? Nog belangrijker: hoe kun je er zelf voor zorgen dat de...

Lees meer

Wees concurrentie te slim af en stel nu jouw shortname in!

Niets is zo veranderlijk als Google. Was vorige maand de favicon nog big news, is het vandaag de beurt aan Google Mijn Bedrijf. Binnen dit onderdeel is recentelijk een nieuwe feature uitgerold: de shortname. Maar wat houdt dit precies in en hoe vraag je er één aan? Je...

Lees meer

Samenwerken aan online succes?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.