Kom in contact met jouw doelgroep. Vul het contactformulier in om een afspraak te maken met één van onze specialisten!
Display adverteren
Display adverteren is dé oplossing voor het doelgericht verspreiden van beeld- en videoadvertenties op diverse websites en apps voor specifieke doelgroepen. Bereik gebruikers in verschillende fases van de klantreis en optimaliseer op belangrijke prestatie indicatoren.
Ontdek wat Display adverteren voor je kan betekenen. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Display adverteren is een effectief online marketing instrument om met opvallende beeld- en video-advertenties een groot publiek of zeer specifieke doelgroepen te bereiken. Met Display advertenties - ook wel banners - kunnen we jouw bedrijf promoten wanneer mensen online browsen, websites bezoeken, YouTube-video's bekijken, Gmail checken of mobiele apparaten en apps gebruiken.
Door te targeten op basis van doelgroepen, profielen, onderwerpen, intenties, interesses en zoekwoorden kun je je online advertenties heel gericht laten zien op miljoenen websites, apps en video’s. Denk hierbij aan Nederlandse websites als Buienradar, YouTube, Nu.nl, maar ook heel veel kleine websites, blogs en fora over uiteenlopende onderwerpen. De advertenties worden gekoppeld aan content die gerelateerd is aan je bedrijf of de interesses van je klanten. Het is een eenvoudige manier om tegen een laag tarief de juiste boodschap op het juiste moment aan je doelgroep te tonen!
De voordelen voor jou
- Direct inzetbaar en groot bereik
- Verspreid de juiste boodschap op het juiste moment
- Vergroot je naamsbekendheid
- Duidelijke maandelijkse rapportages
- Vaste maandelijkse investering
- Persoonlijke campagnemanager
- Transparante werkwijze
- Structurele verbeteringen
Hoe werkt Google Display?
Het Google Display Netwerk biedt de mogelijkheid om met Display adverteren meer dan 13 miljoen (90%) internetgebruikers in Nederland te targeten. Daarom is het belangrijk om niet met hagel te schieten, maar om gericht je doelgroep te benaderen.
Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om handmatig of automatisch websites te targeten of in te zetten op relevante zoekwoorden, onderwerpen, intenties of interesses van je doelgroep. Jouw advertenties worden dan gekoppeld aan content die gerelateerd is aan je bedrijf of de interesses van jouw klanten. Het is uiteraard ook mogelijk om deze verschillende targeting methoden te combineren, zodat je je doelgroep altijd op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt.
B&S Media Internetmarketing is Premier Google Partner!
- Hiermee voldoen wij aan alle strenge richtlijnen om rendementvolle Ads campagnes op te zetten
- Wij zijn als eerste op de hoogte van nieuwe features en mogelijkheden die Google Ads biedt
- Wij ontvangen tips en adviezen van Google welke niet uit de standaardrapporten zijn af te leiden
- Snellere en uitgebreidere support vanuit Google om Ads vraagstukken op te lossen
Voor welke doelen zet je Google Display in?
Een groot voordeel van Display adverteren is dat het Google Display platform enorm veel targeting opties aanbiedt. Hierdoor heb je steeds meer opties om specifiek gedefinieerde doelgroepen te benaderen en jouw doelstellingen te realiseren. Display advertenties zet je in voor diverse doeleinden, bijvoorbeeld:
Naamsbekendheid
Bereik een breed publiek en verbeter de bekendheid van je merk of bedrijf door middel van demografische targeting, affiniteitsdoelgroepen en aangepaste affiniteitsdoelgroepen, waarmee je naamsbekendheid kunt opbouwen.
Productoverweging
Maak contact met gebruikers die actief onderzoek doen naar je producten of diensten door de inzet van in-market-doelgroepen, aangepaste intentiedoelgroepen en vergelijkbare doelgroepen.
Actie stimuleren
Leg opnieuw contact met gebruikers die al interesse hebben getoond in je merk of bedrijf voor extra leads en aankopen, door middel van (dynamische) remarketing, terwijl ze browsen door de miljoenen websites en apps in het Display Netwerk.
van het succes van Display adverteren is afhankelijk van de creativiteit van de advertentie
van de tijd wordt gespendeerd buiten de zoekresultaten op websites, apps, Youtube en Gmail
van de internetgebruikers in Nederland kan worden getarget met Display advertenties
Display adverteren uitbesteden?
Bij B&S Media begrijpen we dat iedere klant haar eigen doelen heeft. Deze kunnen bestaan uit het creëren van meer naamsbekendheid, je primaire doelgroep kennis laten maken met je product of dienst, of simpelweg meer verkopen realiseren. Afhankelijk van deze doelstellingen en het budget, ontwikkelen wij vervolgens binnen Google Ads een strategie en daarbij een campagne op maat. Dit betekent dat wij relevante en effectieve advertenties maken, de campagne volledig afstemmen op je doelgroep en ervoor zorgen dat deze precies op het juiste moment bereikt wordt.
Vervolgens optimaliseren we je campagne en passen we deze op basis van concrete data aan waar nodig. Hierbij maken we graag gebruik van de nieuwste technologieën en ontwikkelingen in het online Display landschap, zodat we het maximale resultaat uit je campagne kunnen halen. Onze SEA specialisten kennen het Display adverteren via het Google Display Netwerk door en door en zijn allemaal Google gecertificeerd!
Referenties
Benieuwd waarom bedrijven voor B&S Media Internetmarketing gekozen hebben?
Jayboy
campergallery.nl
Om onze producten online kenbaar te maken, hebben wij uiteindelijk B&S Media ingeschakeld. We adverteerden eerst alleen via online marktplaatsen en dit hebben we uitgebreid met een officiële website. Samen met B&S Media hebben we de juiste zoektermen kunnen vinden en dit verwerkt in de nieuwe website. Daarnaast hebben we mooie advertenties opgezet in Google Ads. Maandelijks bekijken we samen de resultaten en die bevallen ons beide heel erg goed. Het contact ervaar ik erg positief. Zodra wij een aanpassingen nodig hebben op de website, dan wordt dit direct en snel opgepakt. Dat is voor ons super. Tevreden!
Raymon Duffels
atsea.nl
B&S Media doet best wel veel voor ons. Ze hebben een totaal nieuwe website voor ons gebouwd. Daarnaast ondersteunen ze ons bij onze social media en het hele plaatje van Google, waar wij zelf totaal geen kaas van hebben gegeten. Je hebt eigenlijk bij één partij alles liggen en dat werkt mooi samen. We zijn super blij met de resultaten.
3 veelgestelde vragen over Display adverteren
Het Google Display Netwerk bevat een groot aantal partners van websites, welke hebben aangegeven advertenties te willen tonen op hun website. Denk hierbij aan websites als Buienradar, YouTube, Nu.nl, maar ook heel veel kleine websites, blogs en fora over uiteenlopende onderwerpen.
Ja, wij maken ook je banners. Dit doen we binnen het Google Ads programma. Het is ook mogelijk om zelf je banners (in verschillende formaten) aan te leveren.
Premier Google Partners zijn gecertificeerde bedrijven die in de ogen van Google de best mogelijke Google Ads campagnes leveren. Het biedt je dus meer zekerheid van een goede dienstverlening, dat ons bedrijf gezond is en dat onze klanten tevreden zijn. Maar dit betekent niet dat wij stil blijven zitten; wij blijven investeren in de beste mensen en technologie, zodat je meer klanten krijgt. En als partner kunnen wij altijd de nieuwste producten en hulpmiddelen van Google bieden. Dus loop jij voorop met jouw Google Ads campagnes.
Succesvolle Display campagne starten?
Meer weten over de mogelijkheden van Display adverteren en wat wij voor je kunnen betekenen?