Blog

  • Analytics
    Permalink Gallery

    Google Analytics uitleg: wat houdt het in en wat kun je ermee?

Google Analytics uitleg: wat houdt het in en wat kun je ermee?

Analytics is een zeer uitgebreide en vooral handige tool en wordt vaak gebruikt voor SEO en Google AdWords. Maar als je nog nooit gewerkt hebt met Analytics of je bent er niet zo bekend […]

Zo haal je B2B leads uit Google Analytics!

Haal meer leads uit je website door slim gebruik te maken van Google Analytics. We weten allemaal dat Google Analytics onmisbaar is voor het vastleggen, meten, rapporteren en analyseren van gegevens van je website. […]

Checklist nieuwe privacywet AVG

Nu de AVG-wet een maand van kracht is, wordt het hoog tijd om te checken of je wel echt aan de nieuwe privacywetgeving voldoet. Wat is er allemaal veranderd en waar moet je nu […]

SEO case Cheap Campers

Cheap Campers is gespecialiseerd in camperverhuur in Amerika, Canada, Nieuw-Zeeland en Australië. Bij Cheap Campers heeft men de keuze uit diverse campers – van voordelig tot luxe- van verschillende gerenommeerde merken.

De uitdaging
De uitdaging was […]

Hoe haal je meer uit je remarketing campagne?

Remarketing is ondertussen een bekend begrip in de online marketingwereld. Het is een van de meest effectieve manieren om jouw potentiële doelgroep te bereiken door middel van adverteren. Zeker als je je bedenkt dat […]

Door |5 april, 2018|Google AdWords|

WEB case Laminaatpark

Over Laminaatpark
Laminaatpark is al 10 jaar hét adres voor laminaat van de hoogste kwaliteit. Het bedrijf biedt meer dan 400 verschillende soorten laminaat tegen de laagste prijsgarantie. Tevens bieden ze bezorging en legservice aan […]

5 tips voor de beste call to actions!

Online succes creëer je niet alleen met een goede vindbaarheid en een mooie website. Uiteindelijk wil je dat je websitebezoekers ook daadwerkelijk actie ondernemen. Maar als een call to action niet verleidelijk genoeg is, […]