Internet Marketing Blog

SEO & Google Ads: uitbesteden of zelf doen?

Zoekmachine optimalisatie en adverteren met Google Ads kan je websiteverkeer een flinke boost geven, mits je campagnes goed opgezet zijn en je regelmatig optimalisaties doorvoert. Daarmee komen we direct op de vraag van dit blog: houd je de SEO en Google Ads campagnes...

Lees meer

Google AdWords wordt Google Ads

Recentelijk heeft Google aangekondigd dat het vertrouwde Google AdWords van naam gaat veranderen. Het advertentieplatform heeft bijna 18 jaar lang Google AdWords geheten, maar zal vanaf 24 juli 2018 verder gaan onder de naam Google Ads. Reden van de naamswijziging is...

Lees meer

Zo haal je B2B leads uit Google Analytics!

Haal meer leads uit je website door slim gebruik te maken van Google Analytics. We weten allemaal dat Google Analytics onmisbaar is voor het vastleggen, meten, rapporteren en analyseren van gegevens van je website. Met de data kun je o.a. zien hoeveel bezoekers je...

Lees meer

Checklist nieuwe privacywet AVG

Nu de AVG-wet een maand van kracht is, wordt het hoog tijd om te checken of je wel echt aan de nieuwe privacywetgeving voldoet. Wat is er allemaal veranderd en waar moet je nu écht op letten? In deze checklist hebben we de belangrijkste actiepunten voor je op een rij...

Lees meer

Hoe haal je meer uit je remarketing campagne?

Remarketing is ondertussen een bekend begrip in de online marketingwereld. Het is een van de meest effectieve manieren om jouw potentiële doelgroep te bereiken door middel van adverteren. Zeker als je je bedenkt dat gemiddeld 98% van de website bezoekers niet direct...

Lees meer

5 tips voor de beste call to actions!

Online succes creëer je niet alleen met een goede vindbaarheid en een mooie website. Uiteindelijk wil je dat je websitebezoekers ook daadwerkelijk actie ondernemen. Maar als een call to action niet verleidelijk genoeg is, vergroot je de kans dat een bezoeker je...

Lees meer

Citations: Hoe belangrijk zijn ze?

Binnen SEO zijn citations een belangrijk aspect, welke vaak over het hoofd worden gezien. Volgens David Mihm zijn citations zelfs voor 25% verantwoordelijk voor je lokale vindbaarheid. Zoekmachines zoals Google gebruiken citations om de informatie over jouw bedrijf te...

Lees meer

Samenwerken aan online succes?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.