Internet Marketing Blog

Pas op voor de domeinnamen verkooptruc!

De domeinnamen verkooptruc blijft een probleem wat om de zoveel tijd weer terugkomt. Zo was er in 2013 een golf van nep-domeinnaamverkopers. In 2015 herhaalde dit zich en nu, in 2017, ontvangen we weer meldingen van klanten dat ze worden lastiggevallen met de...

Lees meer

Content is king: 5x waardevolle content creëren!

Waardevolle content heeft zich de afgelopen jaren wel bewezen. Niet alleen kan het je aan nieuwe klanten helpen, het zorgt ook voor een grotere naamsbekendheid! Lees hier hoe jij waardevolle content kunt creëren, zodat jouw doelgroep wordt getriggerd, overtuigd en nog...

Lees meer

Google Shopping voor webshops: een groot succes!

Ben jij in het bezit van een webshop? En wil je jouw producten meer onder de aandacht brengen bij je doelgroep? Probeer dan eens Google Shopping uit! Google Shopping is hét medium om je producten, inclusief afbeelding en prijs, te vertonen in de zoekresultaten van...

Lees meer

SEO kans: aan de slag met featured snippets!

Heb je je weleens afgevraagd wat die uitgelichte blokken bovenaan de zoekresultaten in Google zijn? Deze blokken zijn featured snippets, welke direct antwoord geven op de zoekopdracht van de zoeker. In deze blog lees je waarom deze toepassing waardevol is voor je...

Lees meer

8 tips voor meer online succes!

Heb je een website of webshop, maar het gevoel dat er meer uitgehaald kan worden? Lees dan deze 8 onmisbare tips om van je website een succes te maken! Tip 1: Betere beveiliging en online vindbaarheid met een SSL-certificaat Google heeft aangegeven dat zij vanaf...

Lees meer

5 belangrijke internetmarketing trends voor 2017!

2016 was een jaar met veel ontwikkelingen en mooie resultaten, maar wat staat ons te wachten in 2017? Wat gaat Google doen en wat worden de trends voor het komende jaar? In deze blog nemen we een kijkje in de toekomst en geven we je een overzicht met de te verwachten...

Lees meer

Hoe krijg ik meer reviews?

Met online reviews kun je klanten laten zien hoe de vorige klanten over de organisatie, het aangekochte product of de service denken. Maar belangrijker nog, de klant laat zich in de meeste gevallen ook daadwerkelijk leiden door deze reviews! Dit komt doordat de...

Lees meer

Samenwerken aan online succes?